5 Ocak 2011 Çarşamba

Masterchef Türkiye

Türkiye'nin MasterChef'i öyle bir dahi olmalı ki; harikalar yaratırken de, hatalar yaparken de herkesi kendine hayran bırakabilmeli...

"Ben küçük yarışlar için fazla iyiyim; bana en iyileri getirin!" diyecek kadar kendinize güveniyorsanız;
Türkiye'nin en sert üç jürisi karşısında dizleriniz titremeden en güzel yemekleri pişirebileceğinize inanıyorsanız;
Ülkenin en iyi şefleriyle çalışma şansı benim olmalı çünkü ben Türkiye’nin en yetenekli amatör şefiyim diyecek kadar tutkulu, ve iddialıysanız

Doğru yerdesiniz!

MasterChef Türkiye'ye Hoşgeldiniz!

13 hafta boyunca Show TV ekranlarında yemek pişirme sanatının en gizli detaylarına şahit olacaksınız.

Tahmininizin ötesinde bir baskıya maruz kalacak ama 5 yıldızlı yemekler pişirmeyi öğreneceksiniz. Türkiye'nin en iyi şefleriyle yanyana yemek pişirme şansını yakalayacaksınız.

Mutfak hayallerinizin gerçeğe dönüşmesine yalnızca haftalar kaldı...

Bu hayatınızda pişirdiğiniz en önemli yemek olacak. Bütün dünya sizi izliyormuşçasına pişirin...

Şimdi MasterChef Türkiye önlükleri sırayla sahiplerini bulsun...

Başvurularınız için; Masterchef Türkiye Başvuru


Aşağıdan Masterchef Türkiye Tanıtım Fragmanı'nı izleyebilirsiniz..

Hiç yorum yok: